1 April

Oooo vilket väder :) Riktigt april väder.
Sitter på min uteplats o bara njuter, gröt i magen o pigg i huvet :) Kan det bli bättre? Ne ja tror fan inte det!

Har tagit sovmorogn idag med vilket inte är bra för Alexandra. Har varit duktig nu i säkert ett halvår o inte gått o lagt mig när ja kommit hem vid åtta. Men den här veckan har jag gått o lagt mig när jag kommit hem. Tur är väll att det finns människor som ringer o väcker mig så jag inte sover allt för länge:)

Bebisen o Zezzan (mina katter) har varit ute flera gånger under förmiddagen o dom njuter verkligen dom oxå :) Men Zezzan har en liten förmåga att smita i väg när inte mamma ser!! Men hon är duktig som kommer tillbaka när man säger till henne :)


Antar att det inte bara är jag som följer BigBrother !!!! Sååå kul :) Har alltid följt Bigbrother troget! O det känns verkligen behövligt med en liten uppdatering!
Måste ju säga det att jag tycker att Linda Rosing är patetisk, alltså ibland verkar hon fruktansvärt vuxen o så men i bland undrar man hur det står till i huvet? Om det ens står till överhuvudtaget! Jag tycker att har man bran så ställer man inte upp på sånt, o man gör absolut inte såna saker som hon gjort, nu menar jag bara inte att hon o Micke fjuppade men andra saker! Typ när hon sa att hon var sexuellt attraherad av Lina! Men va i helvete... Om hon nu är det så håll det för dig själv. Aja men man kanske inte tänker sig för vad man säger efter ett tag! Men en NY biggan säsong skulle sitta fint :)

Jag var ju med Jonte till Åtvid i går för att hämta massa bildelar, bl.a lite till min bil :) Snäll som jag är så följde jag med som en hjälpande hand, men ush så långtråkigt. Hittade däremot en bordslampa som bunke hade köpt på loppis som skulle vilja stå på min byrå, men snål som han är så blev det ingen lampa :(

Kommer lite bilder ifrån gårdagen iaf :)


Åkte först ut till väster :)



O släppte ut vilddjuret :)



Sen upp till den här galningen :P

Nu ska jag fixa lite kaffe o sätta mig ute i solen.

Ha en bra dag :=)

Puss o heej / A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback