Go morron

Precis kommit hem från Jonas sov kvar en extra timme :)

Ska ju in till stan idag på rekryteringsmöte för Uniflex på AF :( Känns inte direkt lockande men det är väll bara att bita ihop. Tog med mig mormor in oxå som lite sällskap :D Jag får tänka på att det blir roligt i morogn istället, man kan ju inte göra allt som är roligt hela tiden. O ja är så som person att jag oroar mig nog  i onödan, blir nervös för minsta lilla o får ont i magen. Men ett litet möte är väll inte så farligt, eller?? :S


Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från i helgen, lägger inte upp alla här. Resten kommer att finnas på bilddagboken.




Började så fint med grogg och mintu :)



Linda o Cicci




Svansson :D



Ujjas Ejja :)



Min fina Jane kom förbi efter jobbet en sväng o var så snäll att hon skjutsade ner oss :)



Elin o Alexandra :)



Sen kom vi ner till Davidssons o träffade Josefine o Anders :)



Katarina o Alexandra :)



Linn o Jag :)


Som sagt mer bilder från kvällen dyker upp på bilddagboken inom en snar framtid.


Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback