Godmorgon Solstrålar

Vad tror ni? Lika fint väder idag?

Aningen kallare bara, men det gör inget för jag har massa frystmat som står ute för tillfället, håller ju på o frostar av min frys :) Tråkigt att göra men skönt när det är klart. Kom på det att i min gamla lgh som jag både i 1 år frostade jag aaldrig av frysen. Vilken ordning det är på mig då.


Helgen är helt plötsligt fullspäckad men de är ju inget ovanligt, på fredag så är det Alex o Svensson tajm, lite dricka hemma hos mig o sen D som vanligt, lördag blir det antagligen grillning ute hos jonte med mamma, Pär, Moa o kanske Krycke med tjej :) O antingen lör eller sön så ska jag o Lena åka o hälsa på Sabina som inte står stallad hemma utan neråt ankarsrum med massa häsatkompisar :)  Tror inte jag har lovat bort mig nån mer stanns men det kan bli tajt om tid iaf.

Vad ska ni göra i helgen?

Vad hände i Biggan i går?? Matihas drar!!!!!!!!!!!! Tråkigt måste jag säga, men han kanske inte har haft rent mjöl i påsen heller? Jag menar han har ju inte varit direkt återhållsam när det gäller Kajsa.

Den där JÄVLA Linda.Fy fan !!! Ligger o snackar skit om Lina bakom hennes rygg. Vilken falsk människa! Jag skulle skämmas,

För er som inte vet så sänds reprisen av Big Brother säsong 2003 på tv400 på kvällarna ( dubbelavsnitt ) Det börjar vid 22.50 o slutar nån gång runt halv ett :D


Ne nu måste ja äta lite gröt innan jag hungrar ihjäl :)

Hörs sen.

Puss Heej // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback