Gomorron

Var det nån mer än jag som såg på uppdraggranskning igår? jag såg inte hela men lite!
Jag fattade det som att det handlade om hundraser som borde förbjudas! O det jag såg så var det en STOR hund som var avlad till att vara vakt hund i ryssland uppe bland bergen ( rätta mig om jag har fel). Jag kan faktiskt hålla med om att dom hundarna inte borde få finnas i Sverige just för den anledningen att dom är inte gjorda för att vi människor ska kunna ligga o gulla med dom o ha dom inomhus hemma utan för att vakta, det måste ju bli förvirrande för hunden att vara gjord för en sak o sen ska den göra en helt annan! O vi har inga herdar som har får uppe i bergen så då är det väll bättre att hunden får göra det den "ska" göra!

Aja nu ska jag trycka in lite frukost sen blir det städning för hela slanten idag eftersom att Svensson kommer hit i kväll :)


Puss Heej // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback