Ja é inte bitter!

Ne det är jag verkligen inte! Såg inte klart den filemn i går eftersom att ja som vanligt somnade :)
Datisen har fått följt med ut till väster i dag, så bloggar från mitt andra hem för tillfället.

Har nog kommit på varför jag har fått ont i magen varje gånga jag har ätit nu, antagligen för att jag har sjukt mycket lök o vitlök i allt jag lagar, kanske kan gå till en viss gräns men jag tor den börjar säga ifrån nu faktiskt :D

Vart man än vänder sig i denna lilla sketna värld så slutas man aldrig förvånas över hur vrickade människor är och vilka psykfall som finns. Bara som ett exempel som när jag o Anneli var o handlade på affären förut, som kommer en alkis in som jag tycker är lite obehaglig o helst tar omvägar för att slippa möta, Anneli o jag ska gå fram till kassan o betala o gubben kommer framkörandes med sin vagn in i våran, typ som att han inte såg att vi stod där o höll på o packa upp. Bara antagligen för att få en reaktion jag vet inte. O så där hemlig o scary som vissa kan va! Sen ju mer jag hittar bloggar ju mer förvånas jag alla kan vi inte ha samma åsikter det vet jag med. Men att prata totalt i nattmössan är en annan sak, att hänga ut folk för deras personliga problem är fagt när man själv är 1000 gånger värr. Jag står oxå för mina åsikter men bara för att jag inte tycker om vissa så hänger jag inte ut dom på min blogg. Men jag tror faktiskt på karma, jag har gjort mycket dumt, men har ändrat mig makabert o andra inte! Börjar inse att jag måste ta vara på mitt liv o alla mina nära o kära även om inte alla kanske tar vara på mig så måste jag ändå för mitt samvetes skull göra allt jag kan! Men människor lever på hoppet om ett "bättre" liv, det blir inte bättre än vad man gör det till, visst 30.000 extra i månaden skulle ju göra livet lättare, men det är inte pengar eller materiella ting som gör oss till en bra med människa för dom som vill vara i ens närhet!!!


Puss o Gonatt från Alexandra, Jonas o Dixie :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback