Jag kan oxå debatera!!!

Jo alla vet ju att jag är ute på krogen o dricker varje helg!! O jag förstår om folk bryr sig om mig o tänkler på min hälsa, o det är ja tacksam över :)
MEn så är det ju så att alla har vi ett eget val, o bestämmer helt själva vad vi  vill göra med våra liv?! Men betyder det att man är en sämre människa för det??

Det är JÄVLIGT lätt att dra alla över en o samma kant, eftersom man "själv" är så jävla bra! eller hur? Att sitta o snacka nån slags jävla dubbelmoral är bara fegt, att man inte kan inse sina fel o brister är ett stort MINUS! Tro mig jag vet, har levt med missbruk när det gäller min morbror i hela mitt liv! Och har många vänner som haft det lika dant, o när man blir medmissbrukare som det så fint heter så kan man inte bara se det odräglia, äckliga o.s.v. Utan man ser en människa o det tycker jag är viktigt att veta att alla föddes med samma förutsättningar o vissa får det svårare än andra! Men det är tur att vissas liv är så enkla. Det är lätt att dömma andra. Men för helvete öppna ögonen o välkommen till världen o livet.

Nåt som jag avskyr är människor som tror att dom är bättre  än vad dom är. Falska små råttor! Att vilja vara som nån annan? Att bara vara den DU är räcker hur långt som helst, antagligen längst!

Alla som känner mig vet vad jag tycker om droger, det är det värsta jag vet. jag har sett en så otroligt fin människa förstöras totalt av droger o alkohol. Inte bara fysiskt men även psykist. Att nåt man älskar tas ifrån en. - " Men det är bara att söka hjälp" Jo tro mig tror att det flesta missbrukare har försökt få hjälp men oftast är det för sent o det är bara du själv som kan rädda ditt skinn ur det helvetet!

SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER!

Detta är mina åsikter o dom STÅR jag för!


// En något upprörd Alexandra!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback