Korvgrytan ligger o myser i magen :)

Vad skulle jag göra utan min mästerkock svensson? Hon lagar så sjukt god mat, o får mig att prova saker som jag aldrig ätit förr :) Hennes tomatsoppa o korvgryta slår allt i hela världen. Nu ska bara maten få vila så blir det att fara mot världens ände, Ringarum fär lite oriflamesnack :)

Måste ju säga det att folk ska vakta sin tunga när det gäller saker o ting, kanske tänka innan dom öppnar käften o vräker ur sig  Antingen eller säger jag......

Imorgon bär det förhoppningsvis i väg till Anneli för lite mys med henne o sandra :) Underbart!

Tack Louise för att du tog bort mig från facebook så slapp jag göra mig besväret att ta bort dig...


Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback