Lördag!

Sitter hemma hos mamma i väntan på att vi ska åka o handla :) Är barnvakt åt lille Alwin medans hans mamma är hemma o målar, han har badat så nu sover han som en stock :) Haha det är så kul o se honom för han är alltid glad o skrattar o nu börjar det bubbla fram massa konstiga ljud ur honom, han har väll märkt att man kan låta på ,ågna olika vis :D

Ikväll kommer Mia o Svensson till mig, det blir vin o dsen The Big D :) Hoppas det blir lite drag påt, Jonas ska till granenn o grilla o dricka öl. Så nån skjuts ut till väster i natt får jag inte om han inte fixar det åt mig :)

Efter att jag tagit ut p-staven så känner jag att ja mår illa lite stup i kvarten o NEj ingen bebis i magen:) Kanske bara är för att kroppen håller på å återställa sig, va vet jag!

 Nu ska jag titta till lillen :)

Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback