Lunch :)

Väntar på att pastan ska bli klar så jag kan äta! Idag blir det lax o pasta! Inte så dumt. Måste passa på när jag är själv eftersom jonas inte äter lax, hur nu det kan gå tll?? Lax är ju jammie jam jam.

Dirket mycket städning har det ju inte blivit, men tänkte fuska lite :P Det är ju trots allt bara Alexandra som kommer hit o hon har ju sett min lgh i MYCKET värre tillstånd. Ska ju städa ute hos Jonte i morron så det räcker o blir över:)

Ne nu måste jag kolla om det är klart!


Puss Heej // A

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svensson

ha, attans, disken, att inte jag tänkte på det. borde ätit hos dig, jag hatar ju att diska :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback