Måndag

Jahopp då var helgen över, skönt är väll det. Så man kan de fram emot nästa helg eller rättare sagt torsdag då jag o Anneli ska till melkes :) Kul ska det bli men om nån känner sig manad o vill följa med så går det alldeles utmärkt. Ska nämligen sitta själv fram till 21.00 :) O så är det kul om man är några fler :::)

Idag så ska jag försöka städa här hemma ser ut som ett bombnedslag, Sen ska jag till Anneli o hämta tvätt o hjälpa henne lite o så blir det att åka o strohandla i stan :) Skönt o få hem lite käk. så tråkigt när det ekar i kylskåpet.

Lägger upp bilder från helgen när jag har tid.



// Alexandra

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback