Oj då sovmorogn :)

Vaknade av att Jonas ringde vid kvart i elva :) Men ganska skönt med lite sovmorgon. Men nu är jag hemma iaf o ska snart iväg o gå en sväng med Anneli, ska fråga henne om vi ska ta elljusspåret ett varv i dag, mycket skönare att gå i naturen än i viken. Bra att gå på lite ojämt underlag så man får lyfta på fötterna lite mer :)

Fick just hem ännu en underbar räkning på hemförsäkringen, 710:- fy fan ! Men men det är ju ganska bra att ha om det händer nåt.  Ska ju till soc i morgon o "tigga" pengar igen, så får väll ta med den då :( Sen på torsdag ska jag till äckel AF, känner på mig redan nu att hela torsdagen kommer att förstöras bara p.g.a det!!! Aja!

Måste se om det finns nåt jag kan äta :)

Lägger upp lite bilder från igår när Anneli, Rasmus o jag var ute o gick.












Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback