Påsk

Underbart väder o jag sitter inne o tråkar, huvudvärk o brist på motivation till nåt. Hur kan det bli så. Måste städa för tydligen har min plastpappa fått för sig att vi ska äta påskmiddag här imorogn :) Kan nog bli mysigt men som sagt jag måste ju städa :(

Ikväll ska jag umgås med min älskade Linda händer ju inte för ofta så det ska bli mysigt, kanske till och med går ut en sväng o kollar läget på Davidssons :D Sånt som märks.

Älskling är ju ledig idag men ser inte röken av han, hemma o planerar vårat renoveringsobjekt :) Måste få ordning på huset så jag kan flytta ut dit :) Ska bli såå skönt, att ha allt på samma ställe o bara ett ställe att betala på o självklart att jag o jonas kommer ses mera :D

Tänkte lägga upp lite bilder från tjejkvällen i onsdags :) Skitul hade vi!

Vi var ute på landet hos den här sötnosen :)

Vi var hemma hos den här sötnosen :)



Söta Sandra tog hand om disken :)



Välkommst drinken :) Passoa o juice ...



Dukning pågår inför tacos :)



Sandra :)



Jammie :)



Singstar :)



Det är roligt med singstar kom vi fram till, det gick bra utan vin oxå :)



Sen var det dags att nanna kudden.

Var verkligen en lyckad kväll o alla var överens om det var tvunget att göras om igen :)

Jonas ringde precis o tyckte att vi skulle äta mat ute i solen idag så det är bara att lägga på ett kol så vi hinner innan solen går ner :)


Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback