Sent ute som vanligt!

Har inte kommit in i duschen än o Mia kommer om en halvtimme, är alltid ute i sista minuten jag :) Men ska nog hälla upp första groggen nu tror jag :) Så man blir lite varm i kläderna :)

Imorgon är det ju 3 år sen min morbror lillis flyttade hem till änglarna (kommer ägna ett inlägg till honom i morogn) , så idag var hans biologiska mamma och hennes man hemma hos oss o hälsad på :) Moa o jag fick varsit påskägg pluss att jag fick ett par skit snygga skinstövlar av henne som hon köpt på 80-talet o då kostade dom 2.000 var ganska mycket på den tiden så det är inga billiga skor, o dom satt även dom som smäck :) As snygga!!  Tack! JAg är en riktig sucker på skor :D


Måste bara säga det att jag var borta vid hans gravplats idag o insåg hur lite vi egentligen visste om honom men hur mycket vi oxå visste om honom, konstigt det där! O så insåg jag hur mycket jag saknar den människan, han var mer som en stroebror för mig än en morbror:)

Måste fixa mig lite innan mina vänner kommer :D


Puss Heej // A



( hittade ingen annan bild som alla vi är med på)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback