Späckat schema :)

Nu har jag precis kommit hem, ska äta lite havregrynsgröt så ja orkar med dagen :) Sen blir det en uppiggande dusch. Brukar behövaas så här på morgonen.

Idag så har jag faktiskt lite o stå i.
kl.9.30 ska jag vara hemma hos Linn o hämta massagebänken så jag kan massera Anneli i morgon ::)
Kanske nån mer som vill ha massage för en billig penning? 200 för en timme 150 för en halvtimme??Bara att ni  hör av er.
Sen  måste jag till banken o ta ett kontoutdrag för vid 10.30 ska jag träffa Maria på soc. Efter det ska jag nog bara hem men sen vid 14.40 så måste jag besikta bilen ( hoppas den går igenom) ochvid 16.00 ska jag gå spåret med Svensson igen :) Skönt när man har lite vettigt att göra om dagarna. Så man inte behöver "hitta" saker att göra, blir ju liksom inget vettigt då ändå,

I helgen blir det nog väldigt mys tror jag :) Om det blir som jag tror o hoppas så ska jag,svensson, Kattis, Linda, Ella, Frida o Linn till Frida o festa eftersom hon fyller år på fredagen. Roligt när man blir ett par stycken. O så blir det ju så att folk har fått lön så vi hoppas på mycket folk.

Så Linda om du läser det här!!! Så var det det jag skulle fråga dig igår när jag bad dig ringa! :) Det kan väll bli kul om vi samlar oss på ett ställe? Ring mig underdagen hjärtat....

Dags för havregrnsgröt o sen dusch:)


Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback