Storhandling avklarat :)

Nu är det bara det värsta kvar! Att rensa ylen o torka ur den vilket jag inte orkade göra under dagen, för det är ansträngande o va arbetslös :P

Fick fruktansvärt mycket för 1.580 kr :)  Det lönar sig verkligen att stor handla, förr gjorde jag aldrig det. Men sen jag flyttade till den här lgh vilket var i okt 08 så har jag storhandlat varje månad. O oftast så räcker det nästan hela månaden. Det är oftast bara mjölk o sånt som måste handlas hem :) O det roliga är att på williys så finns det så mycket att välja mellan, å man kan välja både dyra o billiga saker.. Me like

Har även fått lånat en kylväska av grannen så i morogn ska jag frosta ur min frys som det för övrigt knappt går att komma in i pga all is :)

Förresten så har ju Fylking o Achberg ( eller hur han stavar ) Varit på promenad i viken idag , övernattningblev i gusum :) Tycker faktiskt att det är väldigt strongt gjort av dom :) Undrar hur många gåger dom tänk : " Ne fan nu ger jag upp, jag går inte en meter till "  Men tänk så mycket dom får se utan sverige små små skrymslen som man aldrig ser när man kanske bilar runt i landet! O det bästa av allt är ju att valdemarsvik bjöd dom på det ultimata vädret :) Vi ger bra intryck :)

Ne nu måste jag fixa med kylen

Puss på er gullungar :) ( om det nu är nån som läser min blogg :( ) JAg får ju inga kommentarer iaf......

// A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback