Tack o Hej P-stavs grej :)

Nu är den väck, Tack gode gud, men jag gör aldrig om det :( Ush ad hon gröpte i armen på mig innan hon fick ut den, det gjorde inte ont men fruktansvärt obehagligt :( O jag är ju lite känslig utav mig :)

Känner att jag ligger efter med vissa saker, bland annat jobb!! Jag som varit så duktig :( Men nu är jag igång igen, ska ner till af snart å få papper på skrivet o sen betala äckel räkning, tacka vet jag min morfar som hjälpte mig den här gången :)
Sen i kväll blir det mys med Svensson, känner verkligen att ja behöver det, har ett visst svensson o korvgryta behov :P Prata av oss lite med varann om livets alla stora gåtor :)

Skulle behöva städa o tvätta men har ingen energi till det idag :( Va fan kan man inte va på topp alla dagar för? Liksom att varje dag göra nåt vettigt iaf. aja inget att hänga läpp över kanske!

FAN, måste kolla om af ens har öppet idag.


So long suckers!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback