Tisdag :)

Känns som en ändå rätt okej dag, ska ju träffa min gulle Svensson under lite korvgryta o oriflame möte :) Måste säga att jag faktiskt tycker att det är mysigt att gå på dom där oriflame mötena. O är det så att nån känner sig sugen på att titta i katalogen som är aktuel så är det bara att skiva en kommentar eller något så fixar jag det :)

Såg på färjan 2 igår, var det nån mer än jag som la märket till Glens isbad??????????? Herrgud vilken karl! Ingen går ju upp mot mi Jonas, men dra åt helvete så HET! Ringde mamma o propsade på att vi verkligen var tvugna att ta en båtresa snart! Va ganska längesen jag åkte!

Har fortfarande inte fixat nåt påskris men har verkligen varit för lat, men måste ta mig i kragen nu i veckan o ordna det! Samma sak gäller att jag måste måla inuti mina köksskåp. Men var fan ska man få alla energi i från?

Svar till Svensson :

1. Jag vet inte hur jag ska göra för att kunna svara :P
2. Ja fredagen slutade ju över förväntan, mest för din del ;P
3. Kram o goddag på dig, syns sen men kommer nog inte förrens 17 :)

haha jag tjatar om att ni ska kommentera men jag kan inte svara på det :) Kanske man inte kan, eller??
Help me someone!

Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback