Underbara valborg :)

Idag är en riktig underbar dag, ska hållas på min uteplats o mysa till det med krukor, blomlådor o annat smått o gott :) Sen till kvällen kommer Anneli, Elin o Mia till mig för en sväng om nere på "stan" :)  Ser verkligen fram emot den här dagen :)


Igår var ja ju som sagt på rekryteringsträff inne i norrköping för Uniflex, Uniflex är ju ett bemanningsföretag så tjänsten var hos Transcom, har väll hört lite negativt om det företaget, men det är bara att gå dit med ett öppet sinne o ta det som det kommer :)

Jag var ju så nervös inför den där träffen igår, men jag vet liksom inte varför. Jag blir alltid så nervös för allt. För det första så gillar jag inte norrköping speciellt mycket. För det andra så visste jag inte riktigt vart jag skulle. För det tredje så hade jag ingen aning om vad som skulle hända där. DÅLIG INFO FRÅN ARBETSFÖRMEDLINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det liksom känns som att jag är på väg o ska dö, det känns som att jag inte skulle överleva dagen! :S hmm är det bara jag som är så där nervös??? Jag är verkligen extrem! Men så skönt att få det avklarat o kunna åka hem mot trygga valdemarsvik :)

Sen måste jag slå ett slag för min MORMOR a.k.a Kerstin Kaistila :) Den mest underbara personen som jag nånsin träffat, hon är verkligen MIN mormor. Hon var ju med mig in till stan i går som lite sällskap :) Mormor kommer ju sällan i väg till stan eller linköping så vi passade på att käka på kina. O dra åt skogen så många mmmm jag hörde. Hon satt säkert en halvtimme extra efter att jag ätit klart o bara njöt av maten, så kul o se henne :) Sen åkte vi till ÖB o hon handöade en massa grejer till mig som jag ska ha på uteplatsen :) 

Det är verkligen jobbigt när man märker att sina nära o kära blir gamla o vi ska ju inte sticka under stolen med att det faktiskt är så att vi alla kommer att lämna detta jordeliv. Man får ångest för att man är med dom för sällan o man får ångest när man är med dom för att man ser att dom är gamla.
Min mormor har alltid varit väldigt aktiv o pigg o alert, det är hon nu med men har fått alzheimers! Hon glömmer bort saker väldigt fort o frågar om eller hittar på. Hon är ju medveten om att hon glömmer o det är de som är så sorglit för att vi runt omkring henne blir efter ett tag frustrerade när hon har frågat om samma sak 7 gånger inom loppet av 15 min och att vi får upprepa oss. Det är ju inte med meningen men det blir påfrestande.
Iallafall, jag älskar verkligen min mormor mest, en finare människa får man leta efter :)



Gullhöna :)


Den ultimata duon :)


Ne nu ska ja äta frulle :)

Måste bara lägga ut två bilder på mina underbara lurviga små barn.



Mammas prins (Bebisen)


Flickebarnet ( Prinsessan)

Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback