Varnade för dålig uppdatering..

Men nu kommer det en :) Har verkligen varit anti dator nu i två dar, har bara gått o irreterat mig på den o känt att ja lika gärna skulle kunna ha slängt ut den genom fönstret men då blir inte Jonas glad på mig :P så jag har låtit bli!

Helgen har varit luign o skön. (kommer bilder när ja känner att jag orkar!) Fredagen spenderades hemma hos mig Svensson, ingen av oss var direkt på hugget men det slank ner ett par grogg o sen gick vi med tunga steg mot The Big D (davidssons :P) Då tännker säkert endel : " men om ni inte kände för det varför då gå ut" Jo det ska jag tala om varför, just av den andledningen att ni ska ha nåt o undra över! :P Man kan inte vara duktig o fatta vettiga beslut hela tiden, tänk vad lite spänning det skulle finnas i vardagen då, man lär ju sig av sina misstag, fförhoppningsvis. Tråkigt att varje dg är lik den andra, o vara lite tvärtemot är bara roooligt :)
Lördagen var klockren, mys pys ute hos Jonte med grillng bärs o vin i sälllskap av Krycke, Hampa, Mackan o Dix :) Mycket roligt hände! Helt underbar dga i min mening :)

Nu ska ja snart laga mat så ja o Jonas kan sitta o äta mat ute o njuta av solen, blir ingen brakmiddag men spagetti o köttfärssås är inte så dumt det heller, sen en sväng ut till Gryt. Tänkte att jag skulle gå en sväng i skogen när ja komemr ut till jonte o hämta hem lite påskris så jag kan göra fint nu till helgen :) Älskar verkligen påsk :)


Puss på er alla Påskharar :)

// A

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svensson

1a: som bloggare, ska man inte svara på inlägg?

2a: blev ju en kul kväll i fredags trots de tunga stegen, det är därför man går ner iaf.

3e: kram o godnatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback