Vem vet mest?

Inte är det ja i af :) Lagom ansträngade att ligga o titta på så här på  kvällskvisten i väntan på Jonte o Tacos till favvoprogrammet ANTIKRUNDAN :) Love it.

Blir så irreterad på att det är ett jävla liv i min trappuppgång hela tiden :( Blir så trött!  folk som bor här måste ju oxå nån gång hört hur lyhört det är. O tro mig jag är inte känslig, men snart ska jag ställa mig utanför deras dörrar o skratta som aldrig förr o helst ta på mig ett par skor som låter så in i helvete o klampa upp o ser i trappen, ca 25 gånger om dan, inte mer än rättvist!!

Har ju nu anlitat min kära bror till att snygga till min blogg, däremot tyckte han att jag kunde rita upp lite hur jag ville ha det???? JAG RITA? Don´t think so :) Det är ju dä vi har honom till :P Ne vars.

Jaha dagen har varit lugn frostade ju av frysen o det tog en jävla tid, men fick ju då reda på vf när pappa ringde efter jag var klar o sa att jag skulle ha kokat vatten o ställt in i frysen. Att ja inte tänkte så att det är ju faktiskt värme jag var ute efter så att isen skulle smälta, men icke, eller så skyller jag på att pappa ringde för sent. Ja menar är inte det hans uppgift o tala om för mig hur man frostar av en frys? :P :D Fast efter 6 år hemifrån så borde jag ju kanske kunna det :P

Underbara Svensson kom förbi så spelade vi lite yatzy o pratade om duktiga o bra vi är  o alla andra inte. Planerade även kvällen i morogn som bjuder på hemma gjord tomatsoppa med vitlöksbröd o sen ett par stadiga groggar på det :D Låter väll som en ypperlig start på helgen..


Inga kommentarer ???? Jag har ju tillomed ställt frågor till er så ni ska kunna svara! Men nej då! Jag bits inte. Vem som helst får skriva vad som helst aight??




Puss Heej // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback