Visst fan är det lyxigt :)

Rebecka: Lyxigt är verkligen rätt ord för det :) Skönt att vi äntligen har hittat våra underbara karlar.:D

Ligger på soffan i hopp om att ja ska göra bra ifrån mig imorgon så jag kanske kan få det där jobbet :) Måste verkligen ha  ett nu. Trött på att aldrig ha pengar så att det räcker hela månaden, o den här månaden var den värsta på länge för både mig o Jonas. Fick ju räkningen på datan som bara kommer var 3:dje månad. Men men då slipper ju vi den ett tag framöver :)

Idag har jag haft Alwin med tillhörande mamma Mickan och Rasmus med tillhörande mamma anneli här idag :) Suttit ute o fikat o gått ner till viken. Sen åkte ja o Anneli o käka lite lunch, jam jam :)

Dålig på att hitta på nåt att skriva om i min blogg, ge mig tips???



Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback