Livet är hårt mot dom hårda.

Usel uppdatering. Jo men mina timmar framför en dator spenderas nu på jobbet o då har ju inte tid med bloggandet ;) O när ja kommer hem känns det som om att jag aldrig mer vill se en dator i hela mitt liv :D

Vad händer o sker då?! Som sagt jobbar. Hus renoveringen tog en vändning. Blev inte riktigt som vi hade planerat så nu blir det så att vi river det huset som står nu o bygger ett helt nytt från grunden. Tråkigt på ett sätt eftersom jag gillar det huset skaarpt men det kommer bli för mycket att göra i längden. O det kommer vi varken ha tid, ork eller råd med. Men  så är livet man kan inte lyckas med allt.

Dagen i ära har spenderats framför tvn. Åt en jätte god frukost sen bara slappat men nu ska jag ställa mig o steka köttbullar med potatis o brunsås :) Jam jam.. Sen blir det ännu med slapp. Det behövs det med i bland.

See ya <3

Den gamla vanliga posen :P Finns alltid NÅN som stör sig, ja just det jag menade DIG!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback