Mini semester

1 dag är bättre än ingen dag :) I morgon blir det slapp!

Kommer på massor ja vill skriva om när jag sitter på jobbet o filosoferar men sen när jag kommer hem o ska blogga så bara är det tvär tomt i bulan! Säkert inget viktigt för då borde jag komma ihåg det.

Hur mår alla männsker då?? Jag mår bara bra (om det är nån som undrar) :S Trött i veckorna trött på helgerna. MEn sååå skönt o ha fått in lite rutiner, Har ju fått för mig att jag har fått svininfluensan, men Jonas säger bara att jag är en hypokondrikier! Men ju mer jag läser om det  på aftonbladet eller liknande så känner jag mig genast sämre :) Inbilningssjuka kallas det :P Jaja, det är bra o vara förbered. När det är dags för o ta vaccin så ska jag fan muta varenda vårdcentral så jag kommer först i kön! Kosta vad det kosta vill.

Vad har hänt den senaste tiden?! Jonas o jag håller på med huset o det blir ett nytt i stället för det gamla som vi skulle renovera pga en massa vatten , INTE BRA!  Just för tillfället så plockar vi av alla tegelpannor från taket så att det inte ska komma med så mycket annat än virket när vi river o att dom som ska hämta får brännbart!  Helgen som var var lugn. Är så trött på fredagar så jag skulle kunna somna o sova natten ut när jag kommer hem från jobbet. Så i fredgas grilla jag o Linda lite sen hem o sov. I lördgas var jag och mormor o hälsade på Lena ute i deras stuga! O herregud vad avis jag blev åt ena hållet hade dom skog o ko hagar med tillhörande kor själklart (me like). O åt andra hållet var det skärgården! Vilken idyll. Sen åkte jag o baby på loppis hittade inte så mycket. Men man måste ha tålamod när det gäller loppis o så får man inte fundera för länge på en sak för då är det garanterat nån som knycker den framför näsan!

Sen blev det en sväng till Jocke o Annelie på en fika o sen hem o grilla :) Efter ett tag kom en lite söt Tant Berg, Tog en sväng ut till fyrudden o kolla på alla fulla människor. Men vi konstatera det att det skulle ha varit roligt att ha varit där. Jaja kommer fler tillfällen!

Ska upp till Svensson vart efter o prata lite, var alldeles för längesen!

Hade bra!

Puss // Alexandra

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svensson

men lilla gumsan, nu är det väl ändå dags att uppdatera här väl?! hahahaha, ha en bra vecka. kram :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback