Arbetsvecka!

En dag kvar :) Känns skit bra men ovan som man är så är man sjukt trött. Trött i huvet iaf.
Trivs verkligen som fisken i vattnet, både med mina arbetsuppgifter och mina kollegor :)
Men det ända som är lite små segt är att det har tydligen kommit till nån policy på företaget att man bara får röka på sina raster vlket är tre gånger om dagen, idag var jag tvugen att göra ett undantag o springa ner o ta ett par bloss :)

Nu sitter jag hos Linda o ska snart åka till Lena i stallet o prata lite med henne sen laga mat till mig o älskling.

Imorgon blir det lite partaj o sen på lördag ska jag o baby åka till stan o kolla på bio. Det var bra längesen som vi gjorde nåt sånt i hop så det kan väll vara dags.

Sjuka människor borde bli inlagda! PÅ HELTID! haha

Puss Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback