Galej i Gusum :)

Idag är det 50-års kalas som står på schemat :) Ska bli skoj förutom att förskylningen vägrar ge med sig. Trött på allt jävla snor. Har tänkt på det hur mycket snor det kan finnas ?? När man snyter sig så känns det så skönt, det känns som om det inte finns nåt kvar men 2 sek senare så finns det precis lika mycket till. konstigt det där! O inte nog med det så har jag världens mensvärk :( Bättre med allt på samma gång eftersom jag ska börja jobba på måndag o då vill jag vara fit for fight.

Sitter nu hos Linda o har druckit lite kaffe, men ska snart pallra mig ner till mig o göra mig i ordning för kvällen. Men känner hellre för o sitta i Lindas monstersoffa o bara slöa ;)

Puss//A <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback