Midsommarhelg :)

Midsommarafton spenderades ute i Annelie och Jockes stuga, lungt o trevligt :) Alldeles lagom midsommarafton i min o Jonas smak :D Det bjöds på sill o potäter med nubbe sen blev det kaffe och grillat på kvällen. Jätte mysigt.

Ikväll blire lite vin med bästa grannen Linda o så en sväng till melkes.. Men även lugnt idag för på måndag är det jobb som gäller igen. Skönt o tjäna lite chas.

Var ju med Michis o mamma i sörping i tors, köpte nya täcken till mig o Jonas, nya kuddar och en morognrock till mig. Täcket som jag köåte till mig som kostade 750:-. Kände att jag ville ha nåt som det är lite kvalite på för en gångs skull, Jonas fick ett billigare för han ville ha ett tunt sommartäcke.

Nu blir det att slappa lite framför tvn innan det är dags för dusch :)

Puss på er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback