Nu leker livet :)

Guess what? Alexandra Maria Björk-Kaistila har fått jobb :) Hur jävla underbart är inte det?
Det var det som det "hemliga mötet gick ut på" :)  Haha och jag fick det!
3 månader framöver en så länge men hoppas på fortsatt :D
Fy fan kunde inte bli bättre nu så här lagom till skattepengarna!

Idag ska ja med Annelie W till stan en sväng som lite sällskap :)
Så jävla tokförskyld så jag orkar inte göra några större utsvävningar idag precis.
Måste faktiskt frosta av min frys iaf, ser ut som ett isberg där inne.


Förresten det finns bara ETT ord för ditt beteende PATETISK

Jag kan inte förstå hur man kan må bra av o snackaskit om sina vänner kors o tvärs o sen klaga på att man inte har några?
Jag tycker personligen bara att det är skrattretande.


Jag är glad åt alla jag har omkring mig, o GLAD att ja blivit av med vissa :D Jag mår helt enkelt som en prinsessa.

Puss // A


 

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: F R I D A

Vet du en sak..? Jag tror inte att ditt budskap går fram :P För jag tror inte att personen i fråga förstår. :) Hittade du något i stan?



Puss

Postat av: Svensson

Som sagt GRATTIS! =D

Håller med, tror inte heller att ditt budskap går fram. Jag har oxå försökt men nej, tror inte på det. Men visst, så rätt, det är patetiskt. Men det är vid såna händelser som man ändå lär sig vilka som är ens vänner.

Kram Vännen!!!!

Postat av: Anonym

G r a t t i s till jobbet :)

Postat av: Ejja

... namnet kom inte med. Puss o kram

Postat av: Anonym

Fan vilken skön bild! Du är bara för läcker:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback