På uppdrag av Tant Berg Johansson :)

Först av allt måste jag slå ett STORT slag för alla mina vänner. Jag är verkligen inget utan er o jag hoppas på evig vänskap.

Har precis pratat med kloka Annelie W i en timme o en kvart! Pratat om livets alla skeden. Det är så skönt o få lite feedback, o skönt med nån som är så fruktanvärt lik mig, o det tar ja som en komplimang.. hihi :) O snart kommer en av hennes underbara döttrar o gör mig sällskap.

Har varit en rätt så slö dag, hämtat ett kök som Jonas ska fixa o har lovat att hjälpa till så de blir klart fortare :)
Diskat, fixat lite lunch o precis hällt i mig kaffe.

Vårat förhållande blir bara bättre o bättre. Jag blir bara mer kär o älskar honom bara mer o mer för varje dag som går. Vill inte tillbringa mitt liv med nån annan. Kom fram till det i går att vi lägger barn planerna på hyllan en liten stund fram över eftersom jag fått jobb känns bra att vi är på samma plan när det gäller det!
Känns underbart när ekonomin kommer bli betydligt bättre :)

Håller för tillfället på o frostar av min frys, fy fan nordpoolen såg det ut som! Men nu ska det bli bättre. ;)

Precis beställt lite kläder :)







Plus två bh-ar och ett linne till :)
 Kul Kul :D

Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma :) O sen fixa mat åt älskling o vidare till gryt o köpa lite blomster. :)

Hörs // Puss // Alex

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback