Valdag???

Må ja va dum i huvet men jag orkar verkligen inte på o lägga nån energi på att välja. Har jag klarat mig utan att valt i 22 år så klarar ja mig nog ett tag till. Jag fattar ju inget ändå. Har ingen aning om vad partierna står för. Då är det ju bättre att låta bli, har liksom inte haft intresse eller lust att fördjupa mig på nåt sett heller. Nej nej valet är inget för mig.


Har precis duschat o bäddat rent i sängen så att ja ska sova som en prinsessa. Måste ju vara utvilad inför min försat arbetsdag i morgon :) Längtar verkligen. Känner att jag vill komma igång o komma in i alla system så fort som möjligt o tjäna skapliga pengar :)

Älskling hålls i sitt garage o pular, kommer nog inte in förrens sent i kväll eller natt rättare sagt. Men det gör inget för det ger utdelning i morgon :P
Hörde ju att skattepengarna ska vara på ingång den här veckan eller om det var nästa vecka, sååå skönt men dom kommer gå åt som smör i solsken.

Godnatt på er alla :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback