14 maj

Hej

Precis hemkommen o la mig o slöa en stund till i sängen :) Mina lurviga barn hade bråttom ut. Klart, det är ju inget roligt för dom o va inne hela tiden.

Igår hände inte så mycket, fick nog nästan inget vettigt gjort mer än min o Annelis promenad,
Jag skulle göra biffstroganoff till middag igår, Allt såg jätte bra ut tills jag provade köttet, fyyy faaan va det smaka skit! Så det var ju bara att sila bort såsen o ha i kassler istället o det blev mycket bättre ;)
Vi myste till det riktigt ordentligt i går, hyrde film, åt paj o vaniljsås o så popcorn på det :D mmm Smasken. O till min förvåning så såg ja hela filmen. Den hette Death Race, riktigt bra faktiskt. Sen blev det väster o sängen :)
Ingen direkt effektiv dag.

Nu ska jag nog sova en liten stund innan Anneli hör av sig :)

Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback