15 Maj

Hej Svejs

Som vanligt hemkommen från väster, ett evigt svängande fram o tillbaka. Men det ska vi ju snart råda bot på! Tänkte att jag kanske skulle sälja lite av min kläder på tradera! Har ju alldeles FÖR mycket kläder. Använder inte ens hälften av det. O är det nån som är intresserad så hör av er så kan ni komma o kika :)


Gårdagen spenderades hos Anneli en stund. Hjälpte henne i trädgårde o dra på trisser så feint det blev :) Blir sugen så o göra lika fint ute i väster, jag ska iallafall köra järnet med trimmern i helgen!
Men kan ju lova att jag är helt slut i kroppen. Träningsvärk lite var stanns.

Kvällen var lugn jag laga mat o Jonte diska sen kom Niklas med nån film vi skulle se, som han tyckte va såååå bra! Totalt jävla värdelös var den så vi stängde av efter halva! Åkte hem o somna gott,

Nu väntar jag på att Mickan o Alwin ska komma hit med ny bakta bullar så vi kan fika lite :)

See you later // ABK

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback