19 maj :)

Den här dagen känns bättre :) Hoppas att samtalet är det RÄTTA samtalet :)

Igår blev de massa mys :) J hämtade mig efter jobbet så vi åkte o handlade till middagen sen åkte han hem o jobba lite mer.
Det blev pastagratäng med bacon,paprika o lök:)
Jam Jam
Gjorde även kladdkaka till efterrätt, inte varje dag man äter efterrätt liksom, sen tittade vi på spårlöst o sen Ballar av stål.
Vilket sjukt program men ack så underhållande,
Djävulen var ju bäst som gick omkring med sin lövblås o blåste bort pappar för folk :D haha
Sen diskuterade jag o Jonte "Kanin Kokerskan"
Tjejen som ska sno andras pojkvänner,
Jag personligen skulle nog bli galen om det kom fram en tjej o betedde sig så mot Jonas..
Men frågan är om man skulle gå på det, det skulle man säkert speciellt jag som är äckligt svartsjuk :P
Sen hon Noor (stavning) är ju bara over the top underbar.
"-Tror du att det är skönt när man framkallar bajsreflexer?"
Haha, de ni grabbar. Det är ju så roligt när hon frågade en kille det som tyckte om sex i nr.2
O han visste väll inte riktigt vad han skulle svara o jag tror inte att killar tänker på det om det verkligen är skönt för tjejen att få den i nr.2 :)  Dom tänker nog mer på sig själva..
O tjejen tänker nog oftast på att killen ska få ha det skönt eller?
Jag tror att i de flesta fall är det så...

Lägger iaf ut lite bilder från igår :)




    





Klicka på bilderna för att få dom större :)

Ser att bilderna läggs lite konstigt i inlägget, men de får ni ta :P


Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback