20 maj

Fy Fan!
Vilket jävla väder.
Bebisen o jag ligger i sängen o myser, ingen av mina små barn ville va ute i det här skit vädret så vi drog ner persiennerna och kröp ner under täcket.

Igår var jag ju hos pappa och jag o Sebastian funderade lite på hur min tatto skulle se ut.
gjorde bara en test o vart fan nöjd på en gång.
Vill ju bara att Sebastian ska sätta sin egen prägel på den med :)


Anneli min lilla gullhöna kom ju o hämtade mig, snäll som hon är hos papps. Så vi åkte o käka pizza på Perkas o en massa pinsamma situationer uppstod :D hahaha
Att det kan vara så kul o så krångligt att åka o äta pizza :D
Sen bar det hem till väster för lite mys :)
Och jag vaknar i morse o tittar på klockan, 08.13 står det!!!
Älskling klockan är kvart över åtta!
Då hade han ju glömmt att ställa klockan så det var ju bara att kasta sig iväg!
haha så kan det gå ibland.

Nu ska ja mysa lite med Bäbs o sen äta frulle bulle :)



Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback