40-års kris!

Herregud, är det bara jag som har märkt det här!!!
Nu drar jag INTE alla över en o samma kant, men det är så tydligt, folk skiljer sig hej vilt!
Verkar som det är nån trend att vara otrogen o sen skilja sig!
Jag vill verkligen inte bli 40 :(
Är det just vid 40 som man kommer på att det är inte det här livet jag vill leva!
Eller har man tröttnat på den man lever ihop med?
Jag menar inte att det är fel o skilja sig om man har tappat alla känslor för varandra.
Har man barn tror jag dom mår bättre o ha två föräldrar på olika håll som mår bra än ha två på samma ställe som mår dåligt.
Jag o Jonas ska iaf vara tillsammans hlea livet ut ;)
Aja.


Pratar nu med Frida i telefon, Pillis har precis varit här o drukit kaffe.
haha har prata massa roligt, varit på skogspromenad med grannens hundar :D
Vilken syn det måste ha varit!
Den här veckan är det kort vecka för min älskling :) Sköönt
På lördag är vi bjudna på 40-års kalas, ska bli skoj.
Så det är bara att ladda batterierna från den här helgen som var så man orkar med :)

Angående huset så är vi på väldigt god väg :)
Vi var ju lite oroliga att vi inte skulle få lån, men nu är det kirrat, Jonas ska till kommun i veckan o fixa papper så vi kan ansöka om bygglov, o nästa vecka så ska vi till banken o fixa med papper:)
Så jävla skönt när det går framåt o bra!
Allt har liksom visat sig bli bättre än vad vi trodde från början.
Funderar på o säga upp lgh i juli för då flyttar jag ur i oktober!
O är inte huset riktigt klart då så kan vi ju bo en stund i det andra huset ett tag.
Mina lurvbarn har sagt till mamma att dom verkligenn vill flytta ut till landet :)
Hoppas allt löser sig med alla våra barn så dom kommer överens.
Men Dixie är ju van vid katter, bara det att min kissar inte är vana vid hundar, men dom lär sig väll.
Dom kommer ju inte riktigt ha nåt val, o Bebisen skulle aldrig rymma hemifrån eftersom han är så fruktansvärt mamma sjuk. :)

Idag blir det lungt, skulle ha åkt med mamma till Åtvid o kollat på ÅFF-IFK på kanonvallen idag, men vi konstatera det att det var alldeles för dyrt. 150:- för vuxna. Bara det är 300:- o så bensin pengar på det.
Skulle ha vrit jävligt kul o tiitat men men det kommer fler gånger :)


Ha en bra dag allihopa:)

Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback