Home again

Hemma efter en tripp till Anneli, hjälpte henne LITE med städningen. Brände ner en skiva o sen avslutade vi med mat på grillen:)

Tittar på det okända nu, tycker faktiskt att det är lite olustigt. Nåt måste det ju ligga i det dom säger men känns ju o andra sidan nästa som påhitt. Jag har inte varit med om det förutom när jag bodde i min gamla lägenhet nere i "centrum".
När man duschar i bland o har dörren på glänt så kan man ju känna eller se på duschdraperiet att det kommer lite luft som gör att det fladdrar till lite i draperiet. Men i min gamla lägenhet var det så sjukt dålig luftgenomströmmning, i stort sett ingen alls.
En ganska lång tid innan hade jag drömmt om min mrobror ganska intensivt varje natt. Sen en dag gick jag in i duschen o stängde dörren efter mig (helt) o efter ett tag så känner jag hur det kommer kalluft runt kroppen på mig, men tänkte inte så mycket på de men det var flera gånger det hände. O då blev jag ju lite fundersam ??
Men det kan ju lika gärna vara så att jag bara får för mig en massa konstiga grejor.

Nån som har varit med om nåt liknande?

Jaha älskling jobbar för fulla muggar hemma i väster o jag SAKNAR honom. Men vet ju att jag får träffa honom snart! O då blire mys :P
Det som är så underbart med Jonas är att han kan ringa när som helst under dagen (oftast flera gånger om dagen) o bara säga att han älskar mig. Han gör det nästan så ofta att jag får ångest för att jag inte hinner med samma sak till honom :) Men det känns verkligen att man är speciell när man får höra det flera gånger om dan :) Visst är vi osams, men jag har märkt det att det är bara bagateller, inga stora grejor o ingen av oss är speciellt långsint så det kan j ugå över på 2 sek. O ibland kan vi vara oensen längre studer men kan reda ut det genom att prata om det.
Jag har verkligen hittat rätt :D


Nu vill Bebisen komma in så det är väll bäst att öppna :)


Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback