KATTastrof

Kan man ju lugnt uttrycka det som!!

Jonas kom till mig runt tio så då gick båda katterna ut o vi började med maten! Sen så skulle jag hämta in dom för att vi skulle åka hem till väster o sova :) Men visst! Bebisen fångade jag ju in, men Prinsessan vägrar komma hem. Så nu sitter jag i min ensamhet i viken o väntar på att kattskrället ska behaga komma hem..
Konstatera det att vi kanske får sova på två olika håll i natt :( Tråkigt vi som skulle ta sovmorgon i morgon, men det är väll bara o hoppas på att hon tänker komma hem snart!
O inte nog med det här. Så vill Bebisen så gärna gå ut så han går o skriker som en stucken gris här hemma.. OOOO just nu är dom fruktansvärt GRATIS!
Ibland undrar man varför man skaffar djur, o just nu ligger bebisen o bokstavligt talat sliter en hushållspappersrulle i stycken.... Gahhh

Idag har det annars varit lugnt, varit barnvakt, ätit tacos, haft besök o bara slöat!

Ska se om toka vill komma in nu!

sov gott

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback