Mensvärk :(

Har fan haft det i tre dagar! Brukar aldrig hålla i så länge.. men men går över när jag gifter mig!

Stog ju städning på schemat idag men så blev det inte! Gick bort till Mickan för o dricka kaffe o blev kvar. sen begav vi oss på en promenix bort till ica vammar så jag handlade till middag, men kom ju på det att ja ska ju till svensson o käkla korvgryta idag, totalt glömt bort. Så det blir köttgryta till middag i morgon istället o Jonas får makaroner o k-bullar idag.

Måste ju be nån rita upp min tatuering snart nån dag så jag kan beställa tid! Min kära karl har bestämmt sig för att betala en tatuering åt mig, är han inte underbar ( jo jag vet att jag inte är den första ) men det är ändå gulligt! :)
Tror jag ska fråga min begåvade bror om han kanske har lust o göra det åt mig. Lägger upp en bild på den den dagen den är ritad som jag vill ha den :) (oj vad många "den" det blev)



Små hjärnor o stora i käften, lägg ner skitsnacket!!!


Tacka vet ja fan att JAG är JAG.


Fuck those words you said,



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback