Mitt i veckan..

Det var ett tag sen jag plåtade ner nåt här men har inte kännt nån direkt motivation till det här. Men då är det bara att lägga det på hyllan ett tag så kommer man på nåt efter ett tag att skriva om :)

Sitter nu ute hos Anneli med Mickan o Alwin, värdinnan lämnade oss för att åka o hämta Sandra i viken :) Har väll varit en ganska seg dag. Sov till 12.00 o pallrade mig upp ur sängen o in i duschen, brevdamp ner på golvet innanför dörren o minder trevlig överaskning men så är det !! Inget att hänga läpp över. Men den andra TREVLIGA överraskningen var att 100 av mina 300 kort kom hem, blev faktisk överförväntan fina, nu måste jag bara hitta fotoalbum som jag kan sätta in dom i :D

Känner att ibland vill man bara be folk att fara åt helvete, vet inte kanske är jag som har en dålig dag bara, igår var det förjävligt. Va sur enda frma tills att Jonas kom till mig ( då blir jag alltid glad ) o då fick jag sån jävla överskottsenergi i bilen på vägen hem :) När han är trött så är jag pigg :)
Ne men Anneli o jag tog en promenad runt viken igår så jag fick prata av mig o få ur mig mina aggresioner. ( Stackars henne) Var skönt, det är jobbigt att gå o samla på sig en massa o sen aldrig få ur sig nåt. Skönt att man har sånna vänner som verkligen orkar med en :)

Ne nu ska jag ut o ta en cigg :)


Älskar Jonas <3

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svensson

Kul att korten blev bra, måste få se dem nån dag.



Nu ä ja väldigt nyfiken vem du blev så irriterad på...har du nåt mumsigt o berätta för svensson?



kram på dig =)

Postat av: Anonym

Svensson: Ja det var kul att dom blev bra men mindre roligt att jag glömde dom ute hos Anneli idag :P Du vet nog vad jag menar egentligen, vem brukar jag vara irreterad på om vart annat? Haha :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback