Onsdag

Är faktiskt väldigt pigg emot vad jag brukar vara på mornarna annars, det är kanske alldeles precis lagom o sova till halv nio :)  

Klippte ju stora gräsmattan ute hos Jonas i går kväll, o när jag i stortsett var klar så stannade den för mig. Men sen fick jag igång den men glömde att sätta i gång aggrigatet .(eller hur det stavas) Man skulle dra i nån spak men den lossnade inte, så Jonas säger åt mig att ta i. O det gjorde jag o vajerfan flög bort. Så nu ser våran gräsmatta lite halvfärdig ut :) Men Jonas tyckte att det var jätte fint. Men folk måst eju tro att vi inte kan klippa gräs :P

Först anledningen till att jag ens öppnade datorn var att jag är tvungen att söka jobb, men kom lite emellan om man säger så! Men det måste göras idag, sen ska Anneli o jag ut till väster, jag skulle visa henne huset. O sen ska vi nog gå en runda. :)

Ooo vilka planer jag har på huset. Jag får ju bestämmma färger o allt sån själv! Så jävla kul, jag har nog redan föreställt mig en massa o vet ju att jag kommer bli så besviken om det inte går att lösa! Men inget är omöjligt. :)
Men risken är att jag har satt upp en bild i mitt huvud o Jonas en i sitt, han vet ju lite mer om själv byggnationen, jag går ju bara o svävar på rosa moln o bestämmer färger i huvet i vad jag ska ha för gardniner o.s.v det är väll en kvinnlig grej antar jag! Har iaf ett projekt som ska sättas i gång rätt så omgående o det är att slipa ner en kökssoffa som Jonas morfar har gjort och ett köksbord med fyra stolar som för tillfället är blått men ska bli vitt och så ska det bli ny stoppning o nytt tyg :)


Nej nu måste jag verkligen sätta igång om jag ska hinna :O )

Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback