Söndag

Hej Hopp

Kom precis hem efter 4 timmar spenderat ute på grännäs :) Hann med o se två matcher. Bra matcher måste jag påpeka :)

Okej kvällen i går blev väll inte så lyckad!

Förkrök hemma hos Penta o Jessie. Jätte trevligt faktiskt. Sen bar det i väg till melkes först o sen davidssons tror jag.
Blev så sjukt full så jah knappt kommer ihåg vad vi gjorde. Hade ju typ inte ätit nåt på hela dan så det kanske inte är så konstigt. Stackars Svensson som fick ta hand om mig o tydligen hade jonte hämtat oss redan vid ett. Kan tänka mig att det blev typ en timme på krogen! jaja bakfyllan har ju inte varit det värsta idag utan det är nog ångesten över att jag inte kommer ihåg så mycket!

Förlåt Svensson! :(

Nu väntar jag på att min älskling ska komma.
Ska börja gör sen middag som vanligt.
Sen bara mys hela kvällen





Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback