Vit Helg :)

Det har jag iaf som mål o har sagtr det till Jonas, så det är väll bäst att göra det :)

Precis hemkommen från en skit bra fotbollsmatch på grännes, TJEJER KAN!! Sitter med fötterna i fotbad men måste nog fylla på varmvatten.

Idag har jag varit i Åtvidaberg på secret mission :) Hihi.
Jag måste ju vara den virrigaste människan i hela världen, jag hade lagt pengarna som skulle användas idag i jackan som jag hade på mig ut till Jonas igår kväll, åkte imorse vid 7.30 ute i gpd tid eftersom att ja skulle hinna till shell. Kommer upp till Åtvid o åker mot shellmacken  o börjar fundera på vart fan jag hade lagt pengarna??? Jo just det i jackan som jag INTE har på mig, fuck fuck fuck fuck, En cigg!!! EN!!!! Detta gjorde att jag även var en timme tidig, som slogs ihjäl i bilen. Som tur är hade ja ju med mig lilla lappisen så jag spelade mitt nya beroende harpan :O) Aja dan gick iaf fort.

Är det bara jag som är fruktansvärt nyfiken på vem som läser ens blogg? :P

Nu ska det ätas lite mat o sen mot metropolen väster :)

Älskar min karl ....

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svensson

hihi, roligt. hur gick det sen då, klarade du dig på en cigg? för om du gjorde det så är det ett extremt stort framsteg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback