Weeyyyy

Alexandra glad :) hihi, detta behövdes efter denna vecka..

Fått hem ännu mera kort, men behöver verkligen 3 eller 4 fotoalbum som man kan skriva brevid korten . Så ifall nån har nåt som ligger o skräpar hemma så kan ni ju säga till :)

Har precis fixat lite mat så jag ligger på soffan o snaskar lite godis. Vill bara att min babe ska komma hit nu o mysa med mig. Sååå ensamt ibland.

Jag har kommit på det att man verkligen ska försöka ha ett öppet sinne till allt man gör o till alla man möter, man måste ju innan man dömmer omgivningen ge det eller den ett försök sen kan man bilda sig en uppfattning,  Man har bara EN gång på dig att leva sitt liv, o ttyvärr går det alldels för fort. Man ska nog göra det som kommer upp i skallen i stället för att tveka o kanske fega ur. Man får inte glömma att på mina alla man älskar att man verkligen ÄLSKAR dom, helst varje dag :P Ne men man kan ångra sig om man inte hade gjort det o nån tas bort i från än.

This Is My Life, This Is My Time!!!


Hej Hopp // Jonas flicka :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback