1 år

Idag är det 1 år sen jag o Jonas officiellt blev tillsammans. Jag var tveksam o velig en lång tid innan det. Kommer ihåg att jag tycke det var jobbigt att helt plötsligt vara någons flickvän, även att vi kanske var som ett par en lång tid innan. Men att gå från ett längre förhållande till o vara singel i 2 år o sen skaffa pojkvän var för mig ett stort steg.. Att byta hans namn på telefon till "älskling" tog mig säkert en timme. Men jag visste ju att det här var karln med "DET" o älskar honom mer för varje dag som går, visst har man haft tuffa sunder men vem har inte det :) O herregud va fort tiden gått.. <3


Nu i helgen så smäller det!!! Huset ska UPP :) Jag har handlat hem en massa krubb åt pojkarna så dom orkar jobba :) Hoppas verkligen att snön håller sig så långt borta som det bara går :S Det här är så spännande... JONAS & MITT hus :) Som ingen annan har bott i innan, inte för att det skulle göra mig så mycket men extra speciellt blir det om det bara är vårat :)

O helgen som var!! Oj oj oj va kul jag hade, bästa på länge! Hot Shots spelade på D.. Dom är fasiken mina nya idoler. . Tror jag dansade hela kvällen. Dom är verkligen värda pengarna. O den här gången var det ju MYCKET folk :) Ella, Jag o Svensson värmde upp lite med bowling o cider för att bli mjuka i kroppen :P Sen var det fullt ös! Bra avslut! Nu ska ja ju vara hemma en månad! :) Har massor jag skulle behöva göra så nån ö tid lär det väll inte bli om jag får tummen ur arslet. BTW så kommer bilderna från i lördag upp på facebook i stället. Bloggar från Jonas o jätte dålig täckning här så det tar så förbannat lång tid! :)

Imorgon är det dags för frisering av mitt fågelbo. Ush det här är pinsamt men har inte varit hos en frisör på flear år. Visst har jag blivit klippt men icke av en frisör :) Ska bli spännande....

Hade så bra gott folk :)

Puss från Alex o Dixie

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svensson

GRATTIS till ett år! men som sagt är väl snarare 1 1/2 år iaf :P Kul med huset! roligt o få göra nåt nytt. hoppas det går bra för er i helgen. Nej, ingen snö kommer störa er, det har ja bestämt :R

Jaa, Hot Shots är underbara! låter bra o är roliga. hoppas dem kommer tillbaka i vår igen :D Ska bli spännande o se ditt nya hår. roligt o göra om sig ibland.

Kram o godnatt

Postat av: Jeanette

GRATTIS!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback