Återhämtar dag

Välbehövligt kan ja lova. Sov till 11.30. Så nu är jag utvilad men har i stället huvudvärk o mår illa. Alltid är det nåt.

Var o hämtade Frida i sörping vidn14.00 gick en sväng på åtrvinningen men hittade inget i rätt prisklass som föll oss i smaken så vi åkte hem igen.

Så nu ska jag åka upp till mamma o kolla så att den nya färgen i vardags rummet duger :) Så roligt för jag sa till min plastpappa att jag tycker verkligen att dom ska måla om där inne för färgen som är nu är typ lila brun o ser verkligen förjävlig ut. Men icke då han skulle minsann ha den färgen men förut ringde han o sa "- Mamma har varit nere o plockat ut en annan färg o prov målat med" så han undrade om jag kunde åka hem till dom å kolla så att den blev bra, Hahaha att man alltid ska ha rätt!

Är en ganska pissig dag i dag så jag har inte så mycket mer o skriva om.

Ni har väll inte glömmt bort att jag fyller om den 14:de???? Ne tänkte väll inte det :P

Puss på er,

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Svensson

Klart du hade rätt, vi barn har alltid rätt i förhållande till våra föräldrar :D

Hahaha, ingen risk att vi glömmer din födelsedag, du påminner oss ju xP



kram min lilla Smurfis

/ Bumbi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback