Hus mässa...

eller vad det nu heter :) Vi var iaf där idag o kikade lite. Tyckte att det var lite för krångligt för min del men ändå intressant! Hoppas på typ en inredningsmässa eller liknande, det skulle va nåt för mig. Har i af haft det jätte trevligt.

Nu sitter ja hemma i soffan med jordens huvudvärk o ska snart till Miss Ella för lite mys, sen blire väll the big D. Hört att det kan bli skapligt med folk :) Skoj. Så nu blir det att svira om o sen till affären o köpa lite grogg virke. Blir lugna muggar för fröken Björck. Det har jag iaf som mål. Min kropp börjar säga ifrån nu... Inte bra! Sista helgen blir nästa helg då Hot Shots spelar på D.. Sen blir det en hel månad hemma. Kommer nog bli en utmaning men ack så skönt! Har massor att göra nu så behöver det!

Har ju sagt upp lägenheten så till 1 feb ska ja ha flyttat. Innan dess måste jag rensa min lägenhet på skit jag inte ska ha måla om alla rum i huset hos Jonas som vi ska bo tills det andra blir färdigt. Icke att förglömma är även att det ska skuras från tak till golv i alla rum! Gahhh... Hur ska jag orka! Bara o kämpa på, Inte direkt nån som kommer göra det åt mig!

Imorgon bär det av till Linköping. Ja o Jonas ska till Biltema, Byggmax o IKEA som planerna ser ut nu iaf :) Skulle ha städat bilen i dag men orkade inte så får ta det imorgon. Snacka om att ja måste upp i ottan för att hinna! Vi ska iaf inhadla lite till huset, förena nytta med nöje! Skönt o få komma i väg bara han o jag, behövs inte så mycket!

Ne nu är det dags!

Vi ses i dimman mina vänner.

// A

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Jag fick med Mathias till link idag.. såå vi har gjort ikea o givetvis biltema osäkert.. :-P Jag tror vi lämnade kvar lite såå ni kan handla oxå.. :-)

Hade såå trevligt ikväll..



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback