Näst intill Titanic

Ja ni... Värsta båtresan i mitt liv!

Mamma jag o Linda har ju då åkte Vikingline kryss! Dom har ju varnat för "storm". Men ju närmre vi kom stockholm desto bättre såg vädret ut. Så INGEN oro här inte.
Kvällen började jätte bra, åt o drack mumma o dansade :)

Men på en sån här kryssning (för er som inte vet) så åker man ju på öppet hav ett tag. Kanske 1 timme eller 2. O DRA ÅT HELVETE säger jag bara! Kände att det började gunga lite smått vid kanske 01.00 men när Barbados hade spelat klart för kvällen så gick jag till hytten o skulle sova men då blev det bara ännu värre. Mamma o Linda fortsatte kvällen. Men fy fan va det gungade jag trodde helt hundra på att vi skulle förlisa :S Låg där o grät i min ensamhet o hyper ventilerade. Tänkte att jag aldrig skulle få se Jonas eller min svansbarn eller nån annan av mina kära för den delen. Mådde illa o.s.v Så jag somnade vid 06.00 o gick upp vid 9.00 så lite sliten måste jag ju medge att jag är!  Men kalla mig gärna tönt men man känner sig ganska hjälplös! Hualigen ja. Nu dröjer det nog ett tag innan ja åker båt igen.

Nu sitter ja i sängen hos Jonas o tittar på Roast på Berns. O imorgon är jag ledig o det ska bli jävligt skönt kan jag lova. Lunch med Lina o Loppis med Frida :O ) Ska bli mysigt.

Tänkte att jag skulle lägga ut bilderna från båten imorgon har nämligen inte med mig sladden!

Nu blir det kudden, o såå skönt det ska bli att få sova i sin egen ickegungande säng! :)



// Prinsessan <3


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Faan vad kul jag hade :) Tycker synd om dig men gå inte och lögg dig nästa gång, det blir nog bättre om man fortsätter kvällen ist ;) Du missade ju faktist efterfesten med ovan nämda ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback