Varning för långdraget inlägg :)

Tänkte jag skulle börja o skriva lite om våran båtresa vi gjorde den 4de till den 5e :)
Vi åkte ju med cinderella från sthlm till mariehamn o tillbaka. Det var jag, mamma o Linda som åkte! Barabdos spelade vilket var en bonus för Linda, personligen så tycker jag väll att dom är ok.
Lägger upp bilder i stället för o skriva en massa :)



Jahopp i stora drag så var detta resan, blev inte så mycket kort tagna under kvällen för vi hade annat för oss :)


Sen har jag nog haft den bästa födelsadagen på länge :)

Fyllde ju år i onsdags :) När jag kom till jobbet så insisterade mamma väldigt mycket på att vi skulle fika 09.15 istället för kl 9.00 som vi brukar. Då blev jag försst serverad räksmörgås av mamma sen kommer söta Matilda med ett vaniljhjärta med två tårtljus i o en jätte söt gris som är en skrubbhandske :) Gud vad gulligt av dom :) Sen på kvällen bar det av till pappa på lite familjemys med middag o grejer fick ju bootsen från monki av pappa i tidig present men fick lite pengar också  :)

På torsdagen kom mamma, Pär, Moa, Lien, Mormor o Rosa med fika o presenter. fick presentkort av mamma o pär så jag ska få gå o klippa mig, pengar av mormor o present kort av jonas på valdixi :) Sen kom Annelie, Linda, Lina o Emelie o fikade på kvällen, fick ett jätte fint skohorna av Annelie och jätte goda muffins av Michis :)
Här kommer lite bilder :)


Rosa tyckte att blixten var jobbig :)

Sist men inte minst den fina tårtan som morfar hade gjort :)


Ne nu ska jag o Linda gå en sväng!

See ya!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback