Ibland blir man bara så trött ....

SUCK!

Hungrig o irreterad. Men orkar liksom inte pallra mitt FETA arsle (Om du fattar vad jag menar Frida) till köket o fixa nåt! Kom hit and make me some fucking fooooood!
Varför kan jag inte bara bli serverad...?

Jo ni förstår mina vänner att ibland så kan man tröttna! Alltså viken är ett rövhål. Eller kanske inte just viken men många av oss invånare här är det! Hur mycket av viken ska man utsätta sig för? Man kanske måste bli en självupptagen kossa så man slipper?! Fattar ni? NE förstod det! Äta eller Ätas? Ahh, just det! GRATTIS! Om du inte har nån anledning till att känna dig träffad så är det bara att hoppa över att läsa nästa avsnitt o lägga tid på nåt mer vettigt!

Ne men lite mer klarspråk, vill bara att alla ska veta att jag skulle uppskatta om ni kunde komma fram till mig o fråga istället för att fråga nån som inte vet eller nån som "tror" sig veta. Det går även att hitta på lite men det vet ju både du o jag att det håller liksom inte i längden!

Jag tycker ju att vad jag gör är MIN ensak men sen vet jag ju också att i viken så är det sån jävla brist på saker att göra så vi har kokat ihop nån slags omedeten realityserie utan att vi liksom inte tänker på det. "-Såg du vad hon hade på sig??" "-Jag har hört att han varit otrogen" "-Fy fan vad full hon är jämt" "-Ne men det ahr inte jag sagt"

Jag är PRECIS likadan. För vi har liksom brist på fantasi här nere!  Vi har ful dialekt, vi vet exakt vilka alla är, vi är avundssjuka för att "dom" har köpt en ny volvo så då måste vi köpa den nyare modellen. Vi går ut på samma ställe i handlar i samma affär. Man kommer liksom inte undan nånstanns.
JA! o Varför sitter ja då här o klagar? Jävla nolla tänker ni nog nu! FEL! Prinsessan om det ska vara korrekt!
Jag tycker bara att man iaf kan få ha sina nära o kära ifred . TACK!

O sen till er som INTE känner mig. Ge upp nu!


Hallå? Vad hände igår? varför visa? Va mena du? Var det MENAT till mig?

Säger som Bumbi 1.2.3 ANDAS!


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bumbi

visst har du rätt i mycket, men se när det ju vad man gör det till oxå. man väljer ju själv att prata om andra o även om man vill lyssna eller inte. jag hör aldrig nåt skvaller, för ja lyssnar inte, ingen idé, bara man själv vet ju sanningen.

Postat av: Smurf

Ja håller med dig. O jag skrev att jag är likadan själv men om man inte vet helt hundra så kan man ta reda på hur det ligger till istället för o hitta på.

Postat av: jeanette

fan så klockrent skrivet. Kunde inte ha skrivit bättre själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback