Kålsallad

Kålsalladen är klar o gubben är nöjd :) Så nu är det dags att sätta i gång grillen! Ja jag vet att vi äter middag sent, men bättre sent än aldrig!


Idag träffade ja o Dix Alice o Sofia i viken o gick en lååång promenad. Hundarna var lösa i skogen o herrgus vad det gick undan. Vädret var helt perfekt för två vatten älskande hundar :) Skitiga o leriga! Tog varvet genom viken eftersom att Dixie är lite ovan med massa trafik o folk men det gick över förväntan! Stolt mamma!


Sen var det ju menat att jag skulle hem o städa men somna visst! men sen kom Anneli o Rasmus hjälpte mig o rensa bland mina kläder! Blev  av med fyra påsar, ingen är nöjdare än Jonas just nu kan jag säga! Han påminner mig STÄNDIGT om att jag har alldeles för mycket kläder o kan väll kanske hålla med honom! Nu var det så illa att jag fick anväda två IKEA påsar för att allt skulle få plats, å mer är på väg hem :S Jonas har också gett mig shopping förbud ett tag fram över, men det man inte vet lider man inte utav :P



Imorgon är det tydligen planerat för utgång, men det får bli en lugn kväll. Sparar mig till den 29:de då jag ska på sexparty! Ska bli skit skoj!

Ska även hinna ut till mormor i morogn o låna symaskinen hitta en klänning som jag aldrig använt, men som ja ska göra om så den passar lite bättre :D


Aja nu ska ja rå om gubben !


Puss // A

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback