Bitter uppdatering

Känner mig en aning frustrerad!

Okej var ska jag börja..

För ett tag sen kommer jag i MIN bil på vägen som JAG betalar skatt för att få åka på i laglig hastighet på väg till jobbet en morgon i godan ro.


Ne men då ska nån jävla gubbjävel rent ut sagt som inte verkar fått sig nåt på väääälidigt länge ställa sig mitt på vägen o veva med armarna som en IDIOT.

Okej ja blir så upprörd när jag skriver detta för att gubbhelveten borde hålla sig i skogen om han inte kan stå ut med att folk kör lagligt på trafikerad väg. Detta har inte bara hänt mig vill jag tillägga. I detta oväder som vi har just nu så borde man ju tycka att en vuxen karl borde fatta att, bara för att man trycker på bromsen så kanske det inte stannar på sekunden. Om ja skulle köra på gubben så visst är det jag som åker dit nästa gång kommer jag stanna o fråga vad det är frågan om..

Har han inget bättre för sig?
Fan för att bli pensionär o inte ha något att fylla ut dagarna med :( Aja!


Till nästa grej, JAG bor på landet och anser att skulle jag behöva ringa en ambulans så ska den kunna ta sig ut till mig eller någon annan som behöver det en söndag kl 13.00 snabbast möjligt utan att bli hindrad eller köra fast!!!
Okej var i helvete höll pundhuvet hus som skulle ploga vägen vid oss igår???????????

Sätter oss i bilen för att åka till viken ne men jippie en halvmeter snö på vägen o TVÅ hjulspår!! Ringer vägverket där detta CP svarar.

CP: Hej o välkommen....

JAG:- Hej jag åker på vägen mellan falerum och kårtorp........ (arg som ett bi med gråten i halsen)

CP: Ja det är inte så roligt va?

JAG: EH va? (NU jävlar)

CP:  Ja vi har fått in mycket upplysningar om den sträckan men dom har faktiskt varnat för att man inte ska ge sig ut o åka i onödan.

JAG: Ne men nu är det ju faktiskt då här att folk måste kanske kunna ta sig till en affär eller va fan som helst.

CP: Ja jo mm Hmm......

JAG: Mmmm..... Ge mig nummret till ansvarig så jag kan ringa o härja, helst till idoten som ska köra snön.

CP: Vill du härja får du ringa tillbaka imorgon.

JAG: BRA TACK HEJ!!!

????????????????????????????? Snälla säg mig vem ansvarar för att ambulansen inte hinner komma fram till en olycksplats innan personen i fråga avlider på grund av att någon inte pallrar sig till plats!????


Detta skrämmer mig så fruktansvärt, visst får man vara förberedd på att det kan bli så här när man bor som vi gör, men va fan!  Ska vi behöva skaffa oss  bandvagnar som ambulansmän, brandmän o poliser ska åka omkring i??

Ne detta är inte OK!


Sista upplysningen.....

Det jävla FUCK FACE som åker utanför oss kl 06.00 i morse o sladdar som en idiot kan antagligen inte torka sig själv i arslet ännu... Alltså snälla nån. Vi sover!!!

Samma FUCK FACE kör om mig och en annan bil IDAG på hemvägen då det SJÄLVKLART INTE var plogat (hahahahaha) Detta är ett bevis på att mamma antagligen torkar pojken i arslet ännu, antingen efterbliven eller bara rent JÄVLA omogen...... Ska fan lägga ut en spikmatta i korset!! WATCH OUT!
Detta är brist på vanligt vett o omdöme, den som lät denna människa klara uppkörning måste ha varit full.



Undrar om jag börjar bli gammal o bitter?
Sorry att jag är en arg människa!
Men nu får det vara bra!


Dags att skicka julkort till nära o kära o kattskit till mindre nära o kära!



OVER AND OUT!



Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annelie

Hahaha..är du galen!! Tanta i Väster har kommit igång ser jag hahahahaha.....

Det sparas in på det mesta nu för tiden, kan ju trösta dig med att det inte varit plogat här ute heller. När Jocke åkte tillbaka in till viken med lastmaskinen på em igår kom de och plogade. Jag har suttit instängd i flera dar, whaaaaa...kommer inte ut med min bil buhuuu.

Men lägg ut spikmatta till sladdbarnet ni har däute, men glöm inte att avlägsna den när ni själva ska ut.

Kramisar<3<3

Postat av: Cissi Juhlin

Hej vännen. Hitta din blogg precis.

Förstår att du är upprörd.



Kram

Postat av: göran

ambulansen körs utav starka karlar som kan köra bil...

Postat av: Alexandra

haha vad komiskt.. körs utav starka män!? Detta är inte ett skämt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback